شرایط و ضوابط رایت می

شرایط و ضوابط استفاده از سرویس ها و خدمات رایت می

رایت می که به عنوان پل ارتباطی میان کاربران و متخصصان است، در صدد ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه ترجمه و ویرایش تخصصی متون در ایران است. استفاده از خدمات ما به معنای آگاه بودن، پذیرش و التزام به شرایط و تعهدات مندرج در این توافقنامه از سوی کاربران تلقی می‌‌شود. این شرایط در تمامی خدمات ارائه شده توسط ما صادق است و با رویکردی بر استاندارد بین المللی ISO 17100 : 2015 تهیه و تدوین شده است. لطفا به دقت آن را مطالعه نمایید.

 

مقدمه

– این متن به منظور جلوگیری از بروز هرگونه اختلاف و سوء برداشت تدوین شده است و در مواقع اختلاف مرجعی برای حل اختلاف به شمار می رود.

– این صفحه و تمامی ایمیل های ارسالی حاوی درخواست مشتریان، شرایط ذکر شده در فرم پیش فاکتور یا قرارداد ارسالی در صورتیکه مورد تأیید رایت می باشد دارای اعتبار است.

– قرارداد بین مشتری و مجری زمانی منعقد می‌شود که هزینه خدمات پس از ثبت سفارش پرداخت شده باشد.

 

اصطلاحات و تعاریف 

طرفین قرارداد عبارتند از مشتری و مجری.

– مشتری: فردی که سفارش را ثبت و پرداخت می کند. اعم از افراد حقیقی و حقوقی.

– مجری: در این قرارداد رایت می به عنوان مجری، مسئول انجام پروژه و دریافت هزینه خدمات از مشتری است.

– هزینه خدمات: مبلغی است که بابت ارائه خدمات توسط مجری از سوی مشتری دریافت می شود.

– پروژه: تمامی سرویس ها و خدمات قید شده در متن پیش فاکتور.

– پیش فاکتور: فرمی که در آن هزینه و زمان بندی پروژه و سایر شرایط مورد نیاز پروژه تعریف شده است و از طریق ایمیل برای مشتری ارسال شده است.

 

شرایط عمومی

– کلیه اصول و ضوابط رایت می منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، از جمله قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و سایر قوانین و مقررات مرتبط است. رایت می حق اصلاح و تغییر شروط این توافقنامه را کلا یا جزئا داراست و باید شروط اصلاح شده یا تغییر یافته را از طریق وبگاه اعلام نماید.

– مبنای محاسبه قیمت در پروژه، تعداد لغات فایل مبدا است. تعداد لغات توسط نرم افزار شمارش می شود.

– برای کلیه‌ی پروژه ها، هر صفحه عبارت است از ۲۵۰ کلمه از متن مبدا و قیمت سفارش‌هایی که کمتر از ۲۵۰ کلمه باشند، با قیمت یک صفحه کامل محاسبه‌ خواهد شد.

– مبلغ، کیفیت و زمان تحویل‌ سفارش در فرم پیش فاکتور و از طریق ایمیل به کاربر اطلاع داده خواهد شد و مشتری موظف است فایل شمارش شده را بررسی نمایید تا از صحیح بودن تعداد لغات اطمینان کسب کند.

– مشتری موظف است طبق شرایط و ضوابط پرداخت، نسبت به پرداخت هزینه‌ها اقدام نماید .

– در صورت عدم واریز کل هزینه پروژه یا اقساط توسط مشتری، زمان تحویل پروژه به مدت تاخیر در واریز به تعویق خواهد افتاد.

– در تمامی پروژه ها هزینه ای بابت تایپ از مشتری دریافت نمی گردد.

– تاریخ و زمان پرداخت پیش فاکتور مبنای آغاز زمان پروژه می باشد.

– رایت می در قبال دسترسی مداوم و بی وقفه به وب سایت و عدم دسترسی منظم کاربر به وب سایت و عدم بررسی اعلان ها از سوی کاربر مسئولیتی نخواهد داشت.

– هزینه مالیات ارزش افزوده در این قرارداد از کاربر اخذ نمی گردد.

 

شرایط لغو قرارداد

– مشتری موظف است نسبت به انتخاب خدمات مناسب با بودجه و کیفیت مورد انتظار خود اقدام نماید. بدیهی است هیچگونه مسئولیتی بابت انتخاب نادرست مشتری و پیامدهای ناشی از آن بر عهده مجری خدمات نیست.

– مجری می تواند طبق صلاحدید خود هر گونه قرارداد را با یک اعلان لغو نماید. این اعلان می تواند به صورت ایمیل، تلفن، پیامک، فکس و … باشد. در صورتی که یک قرارداد از سوی مجری لغو گردد کل مبلغ پروژه به مشتری عودت داده خواهد شد.

– مشتری می تواند طبق صلاحدید خود هر گونه قرارداد را با یک اعلان از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل لغو نماید. در صورتی که یک قرارداد از سوی مشتری لغو گردد. ترجمه / ویرایش های انجام شده در قبال دریافت هزینه آن به علاوه 15 درصد از هزینه کل سفارش، به عنوان جریمه ناشی از لغو، به مشتری تحویل داده می شود و این مبالغ از کل هزینه دریافتی کسر و مابقی مبلغ به مشتری بازگردانده خواهد شد.

– در صورت وقوع تاخیر در انجام قرارداد از سوی مجری، مشتری می تواند منتظر اتمام کار بماند و در غیر این صورت مبلغ پرداخت شده به او برگردانده شده و پروژه به او ارائه نمی شود.

– مجری مسئولیتی درباره خسارات (مالی، جانی و…) ناشی از تاخیر در انجام قرارداد نخواهد داشت.

– مجری مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات خود که در نتیجه مواردی خارج از اختیار نظیر وقوع بلایای طبیعی، شرایط غیرعادی، قطعی کلی شبکه اینترنت و دیتا، خرابی در هاستینگ و … باشد، نخواهد داشت.

 

شرایط ضمانت خدمات

– در صورتی که مشتری نسبت به کیفیت سفارش تحویلی اعتراض داشته باشد، این اعتراض توسط تیم ارزیابی مورد بررسی قرار می گیرد و نسبت به رفع ایرادات ویا بازپرداخت هزینه سفارش به مشتری در صورتی که مغایرت کیفیت بیش از 20% حجم متن باشد توافق می گردد. مشتری موظف است ایرادات وارده را به طور دقیق بیان نماید تا امکان پیگیری و انجام اصلاحات وجود داشته باشد. به درخواست های مبهم ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– مجری متعهد می گردد به درخواست مشتری درباره ارزیابی و انجام ویرایش در حداقل زمان ممکن اقدام نماید.

– چنانچه مقالات ترجمه یا ویرایش شده، از سوی اساتید ویا کمیته داوران مجلات به دلیل “اشکالات نگارشی و گرامری” و “کیفیت پایین ویرایش انگلیسی” رد گردد ما موظفیم کلیه ایرادات وارده را برطرف نماییم. برای این منظور حتما نامه ارسالی مجله مبنی بر رد مقاله به همراه تمام محتویات شامل نام سردبیر و ایمیل مورد مکاتبه و تاریخ دریافت ایمیل را برای ما ضمیمه نمایید تا بررسی گردد. چنانچه مقاله به دلایل دیگری مانند “پایین بودن کیفیت محتوای علمی” یا “دستکاری نویسنده در محتوای ویرایش شده به هر میزان” رد شود مسئولیتی متوجه ما نیست.

 

 

امنیت

– ارسال اطلاعات شخصی، چه به صورت حضوری، تلفنی و یا از طریق اینترنت همیشه با خطر افشاء مواجه است و هیچ سیستمی دارای امنیت کامل نیست. بنابراین مجری مسئولیتی در قبال نقص امنیت تکنولوژی نخواهد داشت. با این وجود رایت می تمام تلاش خود را به منظور حداقل نمودن و در صورت امکان جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و استفاده غیر صحیح از اطلاعات مندرج می‌نماید. در هیچ موردی چنین حمایتی کمتر از استانداردهای معقول مراقبت نخواهد بود .

 

محرمانگی و حق مالکیت

– تمامی اطلاعات نزد مجری محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه جز به حکم قانون یا دستور مقام صالح قضایی در اختیار فرد، سازمان یا شخص ثالثی قرار نخواهد گرفت.

– مجری موظف به صیانت از اسرار پژوهشی، حقوقی، تجاری و شخصی مشتریان مظابق با پیمان منع افشای اطلاعات می باشد که با تمامی اعضای گروه منعقد می گردد.

– تمام حقوق مادی و معنوی پروژه های ترجمه و ویرایش متعلق به مشتری خواهد بود.

– مشتری تعهد می نماید مجری را از هرگونه ادعای حقوقی محدود به نقض قانون کپی رایت مبری دانسته و کلیه مسئولیت های حقوقی مادی و معنوی ناشی از انجام پروژه توسط مجری خدمات را شخصاً و اصالتاً می پذیرد.

– مسئولیت هرگونه تغییر در محتوای پروژه تحویل شده و پیامدها و اثرات مادی و معنوی ناشی از تغییر محتوای پروژه تحویل شده بر عهده مشتری می باشد.

– مجری در ارتباط با محتوای سفارش هیچ گونه بررسی انجام نمی دهد و کلیه مسئولیت های مرتبط با محتوای پروژه نظیر مغایرت با شعائر دینی، اخلاقی و عرفی جامعه، افشای اطلاعات محرمانه اشخاص حقیقی یا حقوقی و هرگونه مطلبی که نشر آن برخلاف قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، به عهده مشتری است.

 

اختلاف و شکایات

– در صورتیکه پس از ایجاد اختلاف، طرفین قرارداد پس از مذاکرات نتوانند اختلاف به وجود آمده را رفع نمایند و به توافق نهایی و رضایت دو جانبه برسند، مجاز هستند نسبت به تعیین داور مرضی الطرفین اقدام نمایند و یا مراتب را از طریق مراجع رسمی قانونی در استان اصفهان پیگیری نمایند.

– مسئولیت ارائه دهنده خدمات در هر شرایط و هر محکمه قانونی، تنها محدود به بازگرداندن مبلغ کل هزینه خدمات به مشتری خواهد بود.

آخرین ویرایش : 1397/3/27

تنها چند کلیک با خدمات حرفه‌ای رایت می فاصله دارید

اگر سوالی دارید صفحه سوالات متداول را مطالعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید

ثبت سفارش و قیمت گذاری رایگان

برای ارسال سفارش کلیک کنید

قیمت‌گذاری سریع و رایگان