سوالات متداول
پرسش و پاسخ پیرامون استفاده از خدمات رایت می
تعدادی از پرسشهای متداول شما عزیزان پیرامون استفاده از خدمات رایت می به همراه پاسخ در ادامه آوردهشدهاست. برای مشاهده پاسخ هر سوال روی آن کلیک کنید.
چرا باید رایت می را انتخاب کنم؟ ویژگیهای شما چیست؟
رایت می یک مرکز ارائه خدمات ترجمه و ویرایش آنلاین است که با آزمونهای ورودی و فیلتر های سخت و متعدد مترجمین و ویراستاران خود را انتخاب میکند. اعضای این تیم مدام از لحاظ فنی و تخصصی ابراز صلاحیت میگردند. به علاوه تمامی پروژهها قبل از ارسال به مشتری مجددا توسط گروه ارزیابی کیفی بررسی و بازخوانی میشوند و از لحاظ کیفیت و زمان تحویل، گارانتی و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته دارند. برای اطلاعات بیشتر صفحه ” ویژگی های رایت می ” را مطالعه نمایید.
آیا خدمات رایت می شامل ضمانت و پشتیبانی میشوند؟ چگونه؟
تمامی سرویس ها و خدمات رایت می بسته به انتخاب سطح از لحاظ کیفیت و زمان تحویل شامل ضمانت بی قید شرط هستند. در صورت وجود ایراد و مشکل در پروژه باید در مدت زمان گارانتی ما را از طریق صفحه ثبت شکایت مطلع سازید. پس از بررسی ایرادات گزارش شده اقدام به برطرفسازی ایرادات مینماییم و در صورت عدم برطرف شدن مشکلات وجه شما عودت داده میشود. توصیه میکنیم حتما قبل از ارسال سفارش صفحه شرایط و قوانین استفاده از خدمات را مطالعه نمایید.
قیمت خدمات در رایت می چگونه محاسبه میگردد؟
قیمتگذاری سرویسها در رایت می به صورت رقابتی بوده و بسته به کیفیت سطح انتخابی متفاوت است. برای خدمات ترجمه تخصصی، ویرایش تخصصی و پارافریز متون این هزینهها بر اساس تعداد کلمات، زمینه متن، کیفیت و زمان تحویل محاسبه میگردد. اطلاعات بیشتر دراینباره را میتوانید در صفحه ” تعرفه خدمات ” مشاهده نمایید.
البته برای قیمتگذاری دقیق تر بهتر است تا سفارش خود را برای ما ارسال نمایید تا در پلنهای مختلف قیمتگذاری نماییم و شما با توجه به بودجه، کیفیت و زمان تحویل مورد نظر پروژه خود را ثبت نمایید.
خدمات بررسی سرقت ادبی و بررسی ایرادات نگارشی و گرامری را میتوانید بسته به تعرفه های موجود در این صفحات انتخاب و خریداری نمایید.
سطوح مختلف سفارشات به چه معناست و چه تفاوتی دارند؟
جهت جلب رضایت مشتریان، به ارائه خدمات در چند سطح کیفی با نرخها و کیفیتهای مختلف اقدام نموده ایم. قیمت این سطوح بسته به مهارت مترجم و سابقه وی متفاوت است. برای مشاهده توضیحات بیشتر صفحه ” مقایسه سطوح مختلف ترجمه و ویرایش ” را مطالعه نمایید.
ثبت سفارش در رایت می چگونه است؟
برای ارسال سفارشات خود میتوانید به صفحه ” ثبت سفارش ” مراجعه نمایید. با تکمیل فرم، اپراتورهای ما در کوتاهترین زمان سفارش شما را بررسی و قیمتگذاری میکنند و پیشفاکتور اولیه شامل هزینه، زمان تحویل و دیگر شرایط از طریق ایمیل برای شما ارسال میگردد. پس از تایید شما و پرداخت هزینه فرآیند انجام پروژه آغاز میگردد و در زمان مقرر برای شما ارسال میگردد.
اگر برای ثبت سفارش به مشکل خوردید و یا قبل از ارسال پروژه، به مشورت با همکاران ما نیاز داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید. تماس با ما
چرا باید به شما اعتماد کنم و اطلاعاتم را در اختیار شما قرار دهم؟
رایت می در قالب یک مرکز رسمی تماما به قوانین تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران پایبند است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره است که این گواه بر فعالیت صادقانه و اخلاقی آن است. تمامی مترجمین و ویراستاران نیز در مراحل استخدام ، ملزم به رعایت بندهای پیمان منع افشا اطلاعات هستند و به آن وفادارند.
مطابق با قوانین تجارت الکترونیکی و استاندارد بینالمللی ISO 17100 : 2015 (که چارچوب اصلی فعالیت حرفهای ماست)، تمامی اطلاعات مشتری اعم از اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل، آدرس، فایلها و پروژهها و… نزد رایت می محفوظ است و به هیچ عنوان تحت استفاده شخص ثالث قرار نمی گیرد.
پرداخت بانکی وجه سفارشات نیز توسط بانک ملت و شرکت به پرداخت تضمین میگردد.
برای اطلاعات بیشتر حتما صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی را بخوانید.
آیا تحویل پروژه بهصورت فوری نیز امکان پذیر است؟
برای آن دسته از عزیزانی که نیاز دارند تا در مدت زمان کمتری پروژه خود را تحویل بگیرند و محدودیت زمانی دارند حالت فوری را در نظر گرفتهایم که بتوانیم در بازهی زمانی مورد نظر مشتری پروژه را ارائه دهیم. برای هماهنگی این سفارشات قبل از ارسال حتما با ما در تماس باشید.
خدمات رایت می در چه زبانهایی ارائه میشود؟
در حال حاضر خدمات ترجمه و ویرایش تخصصی در زبانهای انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ارائه میگردد. در آینده نزدیک زبانهای دیگر نیز به خدمات سایت اضافه خواهد شد.
خدمات رایت می در کدام زمینههای تخصصی ارائه میشود؟
ما بیش از هزار مترجم و ویراستار متخصص را با تحصیلات آکادمیک در رشتههای مختلف گردهمآوردهایم. بنابراین جای نگرانی نیست و در بیشتر رشتهها مترجم و ویراستار متخصص در رایت می مشغول فعالیت هستند. ترجمه و ویرایش کاملا تخصصی از متون ساده و عمومی گرفته تا متون دشوار مانند حقوقی، پزشکی، معارف و الهیات، ادبیات، اسناد و قراردادها و … در رایت می انجام میشود.
چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم و فایل آن را دریافت نمایم؟
تمامی اعلانها و مکاتبات ما با مشتریان از طریق ایمیل و پیامک است. تمامی سفارشات دارای کد رهگیری هستند و پس از ثبت این کد برای شما ارسال میگردد که میتوانید سفارش خود را رهگیری نمایید. به علاوه در هر مرحله، وضعیت پروژه از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
پس از تکمیل پروژه نیز فایل نهایی برای شما ایمیل میشود. در صورتیکه نیاز به نسخه چاپ شده دارید هزینه پرینت و ارسال جداگانه لحاظ خواهد شد.
آیا برای تایپ نیز هزینه مجزا دریافت میگردد؟
تمامی سفارشات پس از تکمیل به صورت تایپ شده و در فرمت درخواستی شما (پی دی اف یا وُرد) ارسال خواهد شد و هزینهای بابت تایپ از شما دریافت نمیگردد.
آیا امکان تحویل بخش به بخش سفارشات نیز وجود دارد؟
در صورت نیاز مشتری سفارشات حجیم مانند ترجمه کتاب، پایان نامه یا ترجمه استانداردهای فنی و مهندسی را که از تعداد صفحات زیادی برخوردار است را میتوان در چند بخش ارائه داد. برای تحویل بخش به بخش سفارشات حتما پس از ثبت سفارش با شما هماهنگ خواهد شد.
شرایط ارائه تخفیف در رایت می چیست؟
سفارشات بزرگ بسته به حجم سفارش تا 40% شامل تخفیف میشوند. به علاوه در شرایط و مناسبتهای مختلف تخفیفات ویژه و متنوعی را مانند تخفیفات حجمی، مناسبات، مشتریان خاص و … برای مشتریان در نظر گرفتهایم.
آیا امکان پرداخت اقساطی سفارشات وجود دارد؟
سفارشات حجیم بسته به مبلغ پروژه هم شامل تخفیف میشوند و هم دارای امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی هستند. اطلاعات بیشتر در این زمینه پس از ثبت سفارش در اختیار شما قرار خواهدگرفت.
شرایط همکاری با رایت می به عنوان مترجم یا ویراستار چیست؟
در صورتیکه در زمینه خدمات ما مهارت دارید و تمایل دارید بهصورت غیرحضوری به عنوان مترجم، ارزیاب یا ویراستار با رایت می همکاری نمایید به صفحه ” استخدام مترجم و ویراستار ” مراجعه و اطلاعات و رزومهی خودرا برای ما ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی مشخصات شما حتما با شما تماس خواهند گرفت.
اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکردهاید، با ما تماس بگیرید